Var Olan En İyi 7 Yabancı Dizi 2018


İzleyecek bir şeyler arayıp bulamıyorsanız yada kararsız kalıyorsanız bu liste size yardımcı olacaktır. Liste benim kişisel listemdir. Ben sevdiğim  ve tekrar tekrar izleyecek olsam bile sıkılmayacağım dizilerden oluşuyor.

1-) House M.D

housemd-love-sucks 

 En iyi hastane dizilerinden biri olarak tanımlayabiliriz. Gregory House ukala, takıntılı, asosyal ve huysuz biri olmasına karşın dahi bir doktor. Özenle seçtiği ekibi ile teşhisi zor hastalıkları tanımlamaya çalışıyor. Çok fazla risk aldığı için hastane yönetimiyle arası pek iyi değil. House argümanlarıyla sizi kendine hayran bırakacak.



 2-) Breaking Bad

breaking-bad-jesse-and-walter-white-chill

 Lisede kimya öğretmeni olan Walter White kanser olduğunu öğrendikten sonra eşi ve engelli oğlu için para bırakmak ister fakat nasıl yapacağını bilemez taa ki  öğrencisi Jesse Pinkman'ın uyuşturucu sattığını öğrenene kadar. Jesse den yardım ister ve meth formülünü kimya bilgisi sayesinde geliştirir. Bundan sonra olaylar birbirini izler.



3-) The Wire

the-wire

 Diziyi harika yapan şeylerden birisi, inanılmaz bir şekilde bağımsız ve gerçekçi bir şekilde olayları aktarması. Dizide iyi ve kötü kavramını ayırt edemeyecek ve her iki tarafa da hak verecek durumda oluyoruz. Dizide, yozlaşmaya ve sistemleşmeye ironik göndermeler yapılıyor. TV de hikaye anlatıcılığının öncüsü olmuş bu dizi Baltimoreun da geçiyor.



4-) Westworld

westworld

 Westworld zenginler için teknolojik bir eğlence parkıdır. Farklı dönemleri kurgulayarak müşterilerine o dönemi yaşatmayı ve istediklerini yapmayı amaç edinmiştir. Parkın içindeki yapay insanlar bir süre sonra varoluş krizleri geçirmeye başlar. Parktan çıkmak için her şeyi yapabilirler nede olsa kaybedecek bir şeyleri yok.



 5-) Rick and Mort

rick-and-morty 

Rick ve Morty  yetişkinlere yönelik bilim kurgu animasyon dizisidir. Bir dede ve torunun olağanüstü tehlikeli ve macera dolu hayatını konu alıyor.

IMDP 9.3


6-) Amrican Gods

american-gods-wednesday

Geçmişin mitolojik tanrıları ile günümüzün suç, bağımlılık ve teknolojik gelişmeleriyle doğan yeni  tanrılarının savaşını konu ediniyor. Dizide Shadow adlı karakter bu savaşın merkezinde bulunuyor. Dizide işlenen fantastik tema sizi içine çekecek.

IMDP 8.1


7-) Black Mirror

black-mirror

Black Mirror her bölümü ile suratınıza bir tokat atacak ve size kendinizi sorgulatacak distopik bir dizi. Teknolojik bir dünyanın  beraberiyle getirdiği karanlığı konu alan harika bir yapım.

IMDP 8.9

Yorum Gönder

2Yorumlar
  1. Hiçbirini izlemedim. Ama the wire ilk bölümü izlemiştim. En gerçekçi dizi seçilmiş. Merak ettim baktım. Evet gerçekçi ama çok küfür var devam etmedim. Daha az gerçekçi dizi lazım bana :)) şu anda agents of shield dizisini takip ediyorum. O bitsin bu listeye bakabilirim :)

    YanıtlaSil
  2. House, Mentalist, Fringe, Supernatural, Bir İstanbul Masalı, Uzay Yolu eski yeni tüm versiyonlar, benim listem de böyle.

    YanıtlaSil
Yorum Gönder