Verimlilik - Bir Ayda Yaptığınız İşin Fazlasını Bir Haftada Yapın

 

verimlilik

 

Kısa İpuçları Yok

Alışkanlıklar ve çalışma sistemleri, zamandan tasarruf ettirip en iyi geri dönüşü sağlayabilir.

 Daha fazla iş yapmak, her gün sahip olduğunuz az zamanı en üst düzeyde verimli kullanmak için ne yapılacağını ne zaman yapılacağını ve nasıl yapılacağını bilmek ile ilgilidir. 

Acil ama önemsiz görevler = dikkat dağıtıcı.

Acil görevler bizi sürekli "cevap" moduna geçirdi.” Önemli çalışma, bizi hedeflerimize yaklaştıran planlı görevlerle ilgilidir. 

Kesintiler Akışınızı Yavaşlatıyor

Görevlerinizden ne zaman uzaklaşsanız, geri döndüğünüzde onları yeniden ayarlamanız zaman alır (bazen 25 dakikaya kadar sürebilir en azından benim için).

Kesintiler (bildirimler, yüksek sesler, sosyal medya, e-postaları kontrol etme vb.) Konsantrasyonunuza zarar verir.

Meşgul Olmak Verimli Olmak Demek Değildir

Yoğun bir şekilde çalışmak ve hızlı hareket etmek verimli olduğunu hissini kolaylıkla yaratabilir.

Meşgul olduğunuzda kötü seçimler yapma oranınız yüksektir. Örneğin; tutamayacağınız sözler vermek, işlerin önem sırasını dağıtmak ve önemsiz işleri öncelik haline getirmek.

Peki Ne Yapalım

  • Gün bitmeden, yarın yapmanız gereken önemli işleri belirleyin ve yazın.
  • Her sabah, önceki eylem listenizi tamamlamaya odaklanın.
  • Her gün geliştirin ve tekrarlayın.

Her şeyi illaki bu şekilde olması gerekmez ufak adımlarla başlayıp süreklilik sağladıkça bu durum daha iyiye gidecektir. Bu sayede daha fazla blog yazısı yazmaya başladığımı söyleyebilirim.



 

 

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)