Spoiler'ın Aslında İyi Bir Şey Olması


sinema


Evet hemen her kitap, film, dizi gibi eserler için "spoiler vermeeee!" diyen insancıklar mevcut ki yakın zamanda bende öyleydim herhalde ama çokta önemsemiyordum spoiler olup olmamasını.

Spoiler nedir? Spoiler bir eserin sonunun siz daha emeğinizle oturup baştan sona izlemeden, okumadan size söylenmesi veya gösterilmesi diyebiliriz. Bunu da zaten öğrenecektiniz  burada bozulan tek şey kronolojik sıra oluyor.

Sen bu kanıya nasıl vardın brom? Diyecekleriniz olacaktır. Okurken sıkıldığım kitaplar oluyordu en azından sonunu görüyüm diye okumaya devam etmek için kendimi zorlamak yerine direkt son bölümü okumaya başladım. Filmler konusunda öyle olmaya başladı hiç beklemiyor iken kaptığım spoilerlar filmi izlememe engel olmaz diye düşünerek devam ettim. Bu süreçte fark ettim ki sonunu öğrendiğiniz eser her ne ise izlemeye devam ettiğiniz zaman dikkat ettiğiniz şey olay örgüsü, hikaye işlenişi ve bağlantıların nasıl kurulup nerelere gittikleri oldu. Bu da spoiler olgusunun aslında iyi bir şey olmasını düşünmeme sebep olan etkisi işte.






Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)