Neden Blog Yazıyorum? Neden Blog Yazmalısın?

 
blog

Neden Blog Yazıyorum?

 
Öğrenmek için. Blog yazmak nasıl gözüküyor dışarıdan bilmiyorum ama zor görünse iyi olur çünkü genel anlamda kişisel bir blog yazıyorsan biraz fazla düşünmen gerekebiliyor. Bazen de düşünce hiçbir yere varmıyor günlük işlerini yapıp öylesine bir şeyler ile uğraşırken aklına püskürüyor.Çoğu zaman eğlenceli bazen stresli, planlama ve uğraş isteyen bir hobimsi şey diyebiliriz.

Ama Ne Tür Blog Yazmalıyım


Öncelikle zevk için yazıyorsanız kişisel önerimdir. Para kazanmak gibi bir gayeniz var ise tek bir konuya odaklanmanız daha faydalı olacaktır. İlginizin olduğu hakkında fikriniz ve öncesinde de bilginizin olduğu konular daha iyi sonuç verecektir.

Neden Blog Yazmalısın

Blog yazmak öncelikle öğretici bir olgu  ve disiplin gerektirdiğinden hoş bir zorluğu olan güzel bir uğraştır. Yazman gereken konu için araştırma yapman gerektiğinden araştırma alışkanlığı kazandırıyor ve bu harika bir özellik.

Yazı yazma tarzınızın iyileşmesi kendiliğinden olan ve fark ettikçe sevdiğiniz sizi motive eden şey olmaya en yakın olgulardan biri haline geliyor garip bir zevki var, nasıl yazmayı sevdiğinizi daha doğrusu nasıl yazılar okumayı da sevdiğinizi öğreniyorsunuz. Mesela ben başladığı gibi biten yazılara, filmlere, kitaplara falan fetişim olduğunu öğrendim. Bunu öğrendiğimden beri her yazımı başladığı gibi bitirmeye çalışıyorum.

Araştırmalar yazmanın insanı rahatlattığını da gösteriyor.

Blog yazmak öğretici  bir deneyim özellikle genel kişisel bloglar oldukça düşünmeyi ve üretmeyi sağlıyor en azından kendi adıma bunu söyleyebilirim.

Blog yazarak bir kitle oluşturabilir, zaman alabilir belki ama para kazanabilir, arkadaş edinebilir, belki aklında olmayan ve şu an ne olduğunu bilmediğin harika fikirler bile edinebilirsin. Neden blog yazmalısın biliyor musun? Para için değil öğrenmek ve öğretmek için.

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)