Blog'un Durumu Ve Geri Dönüşümün Tartışılabilir Muhteşemliği

spot-isigi

Bildiğiniz veya bilmediğiniz üzere 6 ay kadar  (bunu yazdıktan sonra postların tarihine bakacaksınız herhal) yoktum. Kıbrıs'a gitmiştim ve garson olarak çalışıyordum. Beklediğim kadar iyi değildi. En kötüsü çalışma saatleriydi (15 16 saat çalışıyordum) ondan kötüsü olamazdı. Ee niye kaldın o zaman mazoşist misin diyebilirsiniz. Belki... Lakin o süre içinde de acı çektiğim kadar da eğlendim ve değdi.
Eğlenmemden ayrı da bir aydınlanma yaşadım ufak çaplı. Günlük gibi bir şey tutuyorum ama günlük değil her gün yazdığımda oluyor geçirdiğimde oluyor.

 Yazmaya yazmaya paslanmışım yazacaklarımın da birikmesi tıkanıklığa sebep oluyor galiba, program yapmak şart bu arada. Umarım eskisi gibi sürekli yazmaya dönebilirim.

Kafam çok dolu. Anlatılacak çok şey var, anlatılması gerekenler kaçını oluşturuyor ve ne kadarını anlatabileceğim kalıyor geriye göreceğiz.

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)