Uzun Saatler Çalışmanın Bana Öğrettikleri

 

 

 

 

 

 

 

Kendimle İlgili Safsatalar


Blogu 6 ay kadar boşlamak zorunda kaldığım bir dönemden yeni çıkmış bulunmaktayız. Kıbrıs'a çalışmak için gittiğimi söylemiştim şu yazımda. Bu 6 aylık süre boyunca  o kadar uzun saatler çalışmak insana bir şeyler katıyor ama geldikten sonra bir bakmışım eski hayatıma geri döner gibi olmuşum, boşu boşuna oyalanıp sürekli erteleme ve boşverme durumu. Bu olay çok can sıkıcı ben ordayken sırf kitap okuyup film izliyim  diye uykumdan kesiyordum 3-5 saat uyur olmuştum ve tüm gün ayakta durabiliyordum buna rağmen iyiyim diyebilirdim. Eski halime dönmeye başladığımı gördükten sonra her şeyi listeleyip not almaya ve kendi kendimin gözüne sokacak şekilde hatırlatacak bildirimler göndermeye başladım ki evet canımı sıktığı doğru ama ne kadar etkili oldu  orası tartışılır.

Bu arada gidip gelişim ve eski halime dönmeyi reddedişlerim eski ve yeni "ben" arasında magna carta (latince büyük sözleşme demek) hazırladık. Buna göre yapmam gerekenleri en öne koyup onları hallettikten sonra geriye kalan ıvır zıvır şeylere vakit ayırabilecektim. Başta güzel gibi gitti sonra sonra sonraaaa... bu huzur ortamı ve neşe gösterisinin tam ortasına içimden gelen bir güç tarafından uygulanan terörün kurbanı oldu ve tüm güzel şeylerin sonunu getirdi, hayır öyle düşündüğünüz gibi değil tembelliğe vurdum biraz.

Düşünmek için bol zamanım olduğu bir vakit. Geri dönüp baktığımda ise kendime dediğim şeyi hatırlayıp üzülüyorum. "Burdan gittikten sonra zaman kaybetmeden o an yapmak istediğim neyse onu yapacam, zamanın önemini anladım." Ama işler beklendiği gibi gitmedi. (Aslında bayağı yazasım varda çıkmıyor gibi çözeceğim bunu bakalım.)

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)